«Бумбокс» презентував кліп на пісню «ДШ» - «Политика» » «Новости Дня»
Blare
Опубликовано: 04:06, 23 октября 2019
Политика / Украина

«Бумбокс» презентував кліп на пісню «ДШ» - «Политика»

«ДШ» - четвертий відеокліп Бумбоксу, випущений в рамках промокампанії альбому «Таємний код: Рубікон», і третій відеокліп, знятий для групи режисером Станіславом Гуренко. У липні 2018 він змонтував роад-муві «Тримай...
«Бумбокс» презентував кліп на пісню «ДШ» - «Политика»
«Бумбокс» презентував кліп на пісню «ДШ» - «Политика»

«ДШ» - четвертий відеокліп Бумбоксу, випущений в рамках промокампанії альбому «Таємний код: Рубікон», і третій відеокліп, знятий для групи режисером Станіславом Гуренко. У липні 2018 він змонтував роад-муві «Тримай мене», в листопаді 2018 лірик-відео «Твiй на 100%», в квітні 2019 вийшла "Безодня", екранізація відомої пісні з Тіною Кароль, і ось, 22 жовтня виходить "ДШ". Про те, чому не можна потурати суспільній думці, скільки сценаріїв довелося забракувати і хто постраждав на зйомках кліпу, розповідають Андрій Хливнюк, Станіслав Гуренко і Олексій Согомонов.




Андрій Хливнюк: «Кліп на пісню «ДШ» вже не перша успішна співпраця гурту з режисером Стасом Гуренко. На мою думку він і вся команда хірургічно точно втілили в життя ідею і показали іншу, соціальну складову сенсу пісні. Головний герой зустрічається зі своїм страхом втратити найважливіше. Як і всі ми, він, метафорично, поставлений перед вибором між обовязком і сумлінням. Як часто ми втрачаємо землю під ногами, прагнучи хибних цілей, ідемо на поводу, так званої, суспільної думки, в той, чи інший спосіб, стаємо ворогами самим собі? Ідея відео в тому, щоб нагадати собі про справжні пріоритети i ні в якому разі не ставити на кон найдорожче».


Станіслав Гуренко, режисер: «Я точно можу сказати, що за весь час роботи з Бумбоксом, цей кліп виявився найскладнішим. І тут справа в пісні. Коли мова йде про музични кліпи, я беруся працювати тільки з тими артистами, музика яких мені близька. Трек «ДШ» виявився дуже сильним і не найлегшим для мене в моральному плані, було складно не пропускати його через себе, не рефлексувати.


На початковому етапі роботи ми переписали 4 різних сценарії, але всі вони не влаштовували нас до кінця. Начебто все було на своїх місцях, але все ж основне ядро, меседж треку, лишався десь за межами нашого сприйняття. Ситуація зі сценарієм вирішилася несподівано, коли на зустрічі з Олексієм Согомоновим і Андрієм Хливнюком, Андрій запропонував свій сценарій. У мене в голові все одразу стало на свої місця. Мені вдалося подивитися на історію очима автора і побачити те саме ядро пісні, приховане за моїми особистими емоціями.


Ми знімали кліп 23 і 24 вересня - це були два теплих і насичених знімальних дні, хоча й не легких: багато сцен, близько 20 акторів, переїзди ... При всій складності, на цьому проекті була цілковита синергія між знімальною групою і командою ББ. Практично відразу я отримав свободу дій, а це для будь-якого режисера є вищим кайфом в професії».


Олексій Согомонов, продюсер, Бумбокс: «У нас було два сценарії. І ще парочка заготовок. У першому Андрій (Хливнюк) мав подорожувати кімнатами будинку, в кожній з яких знаходився один з музикантів. Наприклад, в першій кімнаті мала текти вода по стінах, у другій горіти ліжко з лежачим на ньому і граючим музикантом, не пам'ятаю вже, кого я хотів принести в жертву, в третій - вибухати лампочки і коротити електрика ... Мене завжди надихала ідея зняти апокаліпсис в замкнутому просторі, а з моменту виходу фільму "1408" вона стала нав'язливою.


На щастя, ми не стали випробовувати на міцність наш офіс, в якому передбачалося зняти велику частину сцен і навіть водити журналістів "руїнами" замість звичної прес-конференції. Все, як завжди, немає часу, немає потрібної суми і ми розглядаємо другий варіант. Тут головний герой мав ночувати в порожній квартирі на матраці, прокидатися серед замазаних білою фарбою вікон і затягнутих в плівку предметів. Такий собі типаж "страждаюча тряпка." Ну і ми від нього відмовилися.


Потім був чудовий варіант з хлопцем середніх років, який роздягається, пливе через річку, заходить до зали й починає битися з різними супротивниками: худими, товстими, молодими, старими, жінками, чоловіками. Мені дуже подобалося, що герой перепливає річку, але Стас і Андрій швидко повернули мене на землю.


В результаті, коли кліп "горів", як мікрофон на обкладинці нашого альбому "Таємний код: Рубікон", Андрій говорить нам зі Стасом: "Як вам така ідея ...", - й одразу видає весь сюжет. А що ми? Ми швидко все зняли. В перший день знімали на паркінгу ТЦ "Атмосфера", на майданчику "Кінодром" кіностудії Довженка, в переході біля метро "Університет". На другий день переїхали до мене додому, в село. Причому мене друзі-кіношники попереджали, що дозволити знімати у власному будинку може тільки дурень. Типу, каменя на камені не лишиться. Насправді всього лише втрат - статуетка Франкенштейна, яку я, не спавши дві доби, розбив наступного дня після зйомок. Думаю, на щастя».


«Вечірні Вісті»



...

«ДШ» - четвертий відеокліп Бумбоксу, випущений в рамках промокампанії альбому «Таємний код: Рубікон», і третій відеокліп, знятий для групи режисером Станіславом Гуренко. У липні 2018 він змонтував роад-муві «Тримай мене», в листопаді 2018 лірик-відео «Твiй на 100%», в квітні 2019 вийшла "Безодня", екранізація відомої пісні з Тіною Кароль, і ось, 22 жовтня виходить "ДШ". Про те, чому не можна потурати суспільній думці, скільки сценаріїв довелося забракувати і хто постраждав на зйомках кліпу, розповідають Андрій Хливнюк, Станіслав Гуренко і Олексій Согомонов. Андрій Хливнюк: «Кліп на пісню «ДШ» вже не перша успішна співпраця гурту з режисером Стасом Гуренко. На мою думку він і вся команда хірургічно точно втілили в життя ідею і показали іншу, соціальну складову сенсу пісні. Головний герой зустрічається зі своїм страхом втратити найважливіше. Як і всі ми, він, метафорично, поставлений перед вибором між обовязком і сумлінням. Як часто ми втрачаємо землю під ногами, прагнучи хибних цілей, ідемо на поводу, так званої, суспільної думки, в той, чи інший спосіб, стаємо ворогами самим собі? Ідея відео в тому, щоб нагадати собі про справжні пріоритети i ні в якому разі не ставити на кон найдорожче». Станіслав Гуренко, режисер: «Я точно можу сказати, що за весь час роботи з Бумбоксом, цей кліп виявився найскладнішим. І тут справа в пісні. Коли мова йде про музични кліпи, я беруся працювати тільки з тими артистами, музика яких мені близька. Трек «ДШ» виявився дуже сильним і не найлегшим для мене в моральному плані, було складно не пропускати його через себе, не рефлексувати. На початковому етапі роботи ми переписали 4 різних сценарії, але всі вони не влаштовували нас до кінця. Начебто все було на своїх місцях, але все ж основне ядро, меседж треку, лишався десь за межами нашого сприйняття. Ситуація зі сценарієм вирішилася несподівано, коли на зустрічі з Олексієм Согомоновим і Андрієм Хливнюком, Андрій запропонував свій сценарій. У мене в голові все одразу стало на свої місця. Мені вдалося подивитися на історію очима автора і побачити те саме ядро пісні, приховане за моїми особистими емоціями. Ми знімали кліп 23 і 24 вересня - це були два теплих і насичених знімальних дні, хоча й не легких: багато сцен, близько 20 акторів, переїзди . При всій складності, на цьому проекті була цілковита синергія між знімальною групою і командою ББ. Практично відразу я отримав свободу дій, а це для будь-якого режисера є вищим кайфом в професії». Олексій Согомонов, продюсер, Бумбокс: «У нас було два сценарії. І ще парочка заготовок. У першому Андрій (Хливнюк) мав подорожувати кімнатами будинку, в кожній з яких знаходився один з музикантів. Наприклад, в першій кімнаті мала текти вода по стінах, у другій горіти ліжко з лежачим на ньому і граючим музикантом, не пам'ятаю вже, кого я хотів принести в жертву, в третій - вибухати лампочки і коротити електрика . Мене завжди надихала ідея зняти апокаліпсис в замкнутому просторі, а з моменту виходу фільму "1408" вона стала нав'язливою. На щастя, ми не стали випробовувати на міцність наш офіс, в якому передбачалося зняти велику частину сцен і навіть водити журналістів "руїнами" замість звичної прес-конференції. Все, як завжди, немає часу, немає потрібної суми і ми розглядаємо другий варіант. Тут головний герой мав ночувати в порожній квартирі на матраці, прокидатися серед замазаних білою фарбою вікон і затягнутих в плівку предметів. Такий собі типаж "страждаюча тряпка." Ну і ми від нього відмовилися. Потім був чудовий варіант з хлопцем середніх років, який роздягається, пливе через річку, заходить до зали й починає битися з різними супротивниками: худими, товстими, молодими, старими, жінками, чоловіками. Мені дуже подобалося, що герой перепливає річку, але Стас і Андрій швидко повернули мене на землю. В результаті, коли кліп "горів", як мікрофон на обкладинці нашого альбому "Таємний код: Рубікон", Андрій говорить нам зі Стасом: "Як вам така ідея .", - й одразу видає весь сюжет. А що ми? Ми швидко все зняли. В перший день знімали на паркінгу ТЦ "Атмосфера", на майданчику "Кінодром" кіностудії Довженка, в переході біля метро "Університет". На другий день переїхали до мене додому, в село. Причому мене друзі-кіношники попереджали, що дозволити знімати у власному будинку може тільки дурень. Типу, каменя на камені не лишиться. Насправді всього лише втрат - статуетка Франкенштейна, яку я, не спавши дві доби, розбив наступного дня після зйомок. Думаю, на щастя». «Вечірні Вісті» .

Следующая похожая новость...
Ctrl
Enter
Заметили ошЫбку
Выделите текст и нажмите Ctrl+Enter
Обсудить (0)

      
Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика