«Рома» - головне непорозуміння «Оскара» - «Автоновости» » «Новости Дня»
Dyson
Опубликовано: 12:07, 26 февраля 2019
Украина / Авто

«Рома» - головне непорозуміння «Оскара» - «Автоновости»

Фільм «Рома» наробив багато галасу. Дехто вихваляв творіння оскароносного режисера Альфонсо Куарона, який за сумісництвом став ще й сценаристом та оператором... Інші нещадно критикували його кіно. Втім байдужим цей фільм не залишив нікого. Тож непогано було б трохи розібратися та розкласти усе по поличках. Дія відбувається в районі Мехіко, що має назву Рома, на початку 1970-х. Нам показують життя багатодітної мексиканської родини. Сім'я ця небагата, втім може дозволити собі деякі примхи. Господині Софії (Марина де Тавіра) допомагають
«Рома» - головне непорозуміння «Оскара» - «Автоновости»

Фільм «Рома» наробив багато галасу. Дехто вихваляв творіння оскароносного режисера Альфонсо Куарона, який за сумісництвом став ще й сценаристом та оператором... Інші нещадно критикували його кіно. Втім байдужим цей фільм не залишив нікого. Тож непогано було б трохи розібратися та розкласти усе по поличках.


Дія відбувається в районі Мехіко, що має назву Рома, на початку 1970-х. Нам показують життя багатодітної мексиканської родини. Сім'я ця небагата, втім може дозволити собі деякі примхи. Господині Софії (Марина де Тавіра) допомагають дві служниці. Одна з них Клео (Яліца Апарісіо) якраз і є головною героїнею фільму. У той час, як від Софії йде чоловік, Клео кидає її хлопець. Річ у тім, що дівчина завагітніла, тож бойфренд не хоче мати з нею нічого спільного. Більше й розказувати немає чого...


Усю цю недолугу та занадто банальну фабулу Куарон «майстерно» розмазує на дві з гаком години екранного часу. Йому зовсім не шкода глядача, який неодмінно знудиться від такої сюжетної пустоти. Протягом усього фільму чекаєш на кульмінацію, на якийсь спалах, а його все немає. Ця кінематографічна оповідь дуже рівна та монотонна, й додивитися стрічку до фінальних титрів зможуть далеко не всі. Якщо чесно, то воно того й не варте. Краще витратити вільний час на перегляд якогось іншого дійсно достойного кіно.


То чому ж не варто дивитися цю картину? Усе дуже просто. Фільм починаєш дивитися у передчутті справжніх мексиканських пристрастей. Куарон міг би зняти серйозну, сильну та чуттєву драму. Хоч сюжет дійсно банальний, але ж це саме життя! Є досить багато фільмів, які спершу абсолютно не розумієш. Та згодом настає прозріння, проникнення в суть. Так було, наприклад, із фільмом «Манчестер у моря»: спочатку взагалі було не знаєш, що відбувається і для чого дивишся це кіно. Та в певний момент прийшло розуміння, й просто неможливо було стримати емоції, настільки розчулила ця стрічка... Так могло бути і з фільмом «Рома». Але цього не сталося. Фільм Альфонсо Куарона надто бідний емоційно.


Сказати щось хороше про гру акторів також важко. Усі персонажі, окрім Клео, абсолютно змазані. Та й головна героїня не показала високого класу. Клео не розумієш, більш того, їй навіть не співчуваєш.


Та все ж є дещо, за що це кіно можна похвалити, - за красиву картинку. Куарон вирішив зробити своє кіно чорно-білим і не помилився. Це дуже стильно. Як оператор він спрацював на відмінно. Є тут цікаві ракурси... От тільки кінотворець надто захопився візуальною складовою й саме за рахунок цієї красивості дуже затягнув час.


Альфонсо Куарон може витратити декілька хвилин, щоб зосередити увагу глядача на якійсь деталі. Й інколи від цих деталей трохи нудить. Так однією з візуальних метафор у фільмі було... собаче лайно, яке глядачу «під ніс» підсовували кілька разів. І це було вкрай неприємно.


Насправді нам намагаються прищепити думку, що це виняткова стрічка, в якій прихований таємний зміст. Що це фільм для обраних і нам треба відключити свій мозок та просто аплодувати його творцю. Та «Рома» - це просто фальшивка, яка і нігтя не варта жодного фільму лауреата «Оскара» та навіть багатьох номінантів. Творець «Гаррі Поттера і в'язня Азкабану» й «Гравітації» дуже хотів виділитися, але спроба виявилася невдалою. Вже через рік-два про «Рому» не згадає ніхто.


Євгенія ПРОРИВАЙ


Вечірні Вісті



...

Фільм «Рома» наробив багато галасу. Дехто вихваляв творіння оскароносного режисера Альфонсо Куарона, який за сумісництвом став ще й сценаристом та оператором. Інші нещадно критикували його кіно. Втім байдужим цей фільм не залишив нікого. Тож непогано було б трохи розібратися та розкласти усе по поличках. Дія відбувається в районі Мехіко, що має назву Рома, на початку 1970-х. Нам показують життя багатодітної мексиканської родини. Сім'я ця небагата, втім може дозволити собі деякі примхи. Господині Софії (Марина де Тавіра) допомагають дві служниці. Одна з них Клео (Яліца Апарісіо) якраз і є головною героїнею фільму. У той час, як від Софії йде чоловік, Клео кидає її хлопець. Річ у тім, що дівчина завагітніла, тож бойфренд не хоче мати з нею нічого спільного. Більше й розказувати немає чого. Усю цю недолугу та занадто банальну фабулу Куарон «майстерно» розмазує на дві з гаком години екранного часу. Йому зовсім не шкода глядача, який неодмінно знудиться від такої сюжетної пустоти. Протягом усього фільму чекаєш на кульмінацію, на якийсь спалах, а його все немає. Ця кінематографічна оповідь дуже рівна та монотонна, й додивитися стрічку до фінальних титрів зможуть далеко не всі. Якщо чесно, то воно того й не варте. Краще витратити вільний час на перегляд якогось іншого дійсно достойного кіно. То чому ж не варто дивитися цю картину? Усе дуже просто. Фільм починаєш дивитися у передчутті справжніх мексиканських пристрастей. Куарон міг би зняти серйозну, сильну та чуттєву драму. Хоч сюжет дійсно банальний, але ж це саме життя! Є досить багато фільмів, які спершу абсолютно не розумієш. Та згодом настає прозріння, проникнення в суть. Так було, наприклад, із фільмом «Манчестер у моря»: спочатку взагалі було не знаєш, що відбувається і для чого дивишся це кіно. Та в певний момент прийшло розуміння, й просто неможливо було стримати емоції, настільки розчулила ця стрічка. Так могло бути і з фільмом «Рома». Але цього не сталося. Фільм Альфонсо Куарона надто бідний емоційно. Сказати щось хороше про гру акторів також важко. Усі персонажі, окрім Клео, абсолютно змазані. Та й головна героїня не показала високого класу. Клео не розумієш, більш того, їй навіть не співчуваєш. Та все ж є дещо, за що це кіно можна похвалити, - за красиву картинку. Куарон вирішив зробити своє кіно чорно-білим і не помилився. Це дуже стильно. Як оператор він спрацював на відмінно. Є тут цікаві ракурси. От тільки кінотворець надто захопився візуальною складовою й саме за рахунок цієї красивості дуже затягнув час. Альфонсо Куарон може витратити декілька хвилин, щоб зосередити увагу глядача на якійсь деталі. Й інколи від цих деталей трохи нудить. Так однією з візуальних метафор у фільмі було. собаче лайно, яке глядачу «під ніс» підсовували кілька разів. І це було вкрай неприємно. Насправді нам намагаються прищепити думку, що це виняткова стрічка, в якій прихований таємний зміст. Що це фільм для обраних і нам треба відключити свій мозок та просто аплодувати його творцю. Та «Рома» - це просто фальшивка, яка і нігтя не варта жодного фільму лауреата «Оскара» та навіть багатьох номінантів. Творець «Гаррі Поттера і в'язня Азкабану» й «Гравітації» дуже хотів виділитися, але спроба виявилася невдалою. Вже через рік-два про «Рому» не згадає ніхто. Євгенія ПРОРИВАЙ Вечірні Вісті .

Следующая похожая новость...
Ctrl
Enter
Заметили ошЫбку
Выделите текст и нажмите Ctrl+Enter
Обсудить (0)

      
Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика