«Двійник» — стерильний бойовик із клонованим Віллом Смітом - «Культура» » «Новости Дня»
Abramson
Опубликовано: 12:11, 14 октября 2019
Украина / Культура

«Двійник» — стерильний бойовик із клонованим Віллом Смітом - «Культура»

Джефф Бріджес - перший актор в історії кіно, який отримав у 2010 році омолоджену на 30 років цифрову версію свого обличчя у фільмі «Трон: Спадок». Омолоджували на екрані також Майкла Дугласа в «Людині-мурасі», Джонні...
«Двійник» — стерильний бойовик із клонованим Віллом Смітом - «Культура»
«Двійник» — стерильний бойовик із клонованим Віллом Смітом - «Культура»

Джефф Бріджес - перший актор в історії кіно, який отримав у 2010 році омолоджену на 30 років цифрову версію свого обличчя у фільмі «Трон: Спадок». Омолоджували на екрані також Майкла Дугласа в «Людині-мурасі», Джонні Деппа в останній частині «Піратів Карибського моря», Курта Рассела в других «Вартових Галактики»... Але «молоді» актори з'являлися лише в невеличких епізодах. Однак ще не було стрічки, в якій цифрова копія була б основним персонажем! І от на великі екрани вийшла картина під назвою «Двійник»,в якій ми зможемо побачити «подвоєного» Вілла Сміта - у 51 та 23 роки!


За сюжетом високопрофесійний найманий вбивця, 51-річний Генрі Броґан (Вілл Сміт), завершивши останню свою місію, збирається йти у відставку. Але «контора» не збирається його просто так відпускати. Тож на нього відкривають полювання. І виявляється, Генрі хоче вбити його ж двійник, 23-річний Джуніор (Вілл Сміт). І тут нам почнуть розказувати про експерименти з клонування та ідею створення армії невмирущих модифікованих солдатів. Так-так, в сто тисяч перший раз... А ще буде багато стрілянини та бійок.


Насправді ідея зняти стрічку про найманого вбивцю та його клона виникла ще у 1997 році. Тобто 22 роки тому! На режисерське крісло тоді претендували Тоні Скотт, Кертіс Генсон та Джо Карнаган. А одразу дві головні ролі могли зіграти Гаррісон Форд, Мел Гібсон, Клінт Іствуд та Шон Коннері.


Та все якось не складалося. І от нарешті у 2016 році Skydance Media придбала у Walt Disney Pictures права на сценарій, який, між іншим, переписувався мільйон разів. І наступного року закипіла робота. Тоді ж контракт підписав режисер Енг Лі, а на головну роль затвердили Вілла Сміта.


Насправді, знаючи цю історію, усе стає ясно. Наприклад, одразу розумієш, чому від фільму буквально тхне нафталіном. Бо ж дійсно історія про клонів у 1997 році була б вибуховою, враховуючи те, що за рік до того народилась вівця Доллі. А кого цим здивуєш у 2019-му? Ця тема зараз навіть дещо дратує. Напевне, вже пора законодавчо заборонити сценаристам писати нові історії про генну інженерію та біотероризм: ну скільки можна лякати клонами та вірусами?


Що стосується цифрової копії обличчя... Так, звісно, це цікаво й модерново. Але все ж таки ти бачиш, що перед тобою не жива людина, а витвір комп'ютерного мистецтва.


«Усе, що ми створили на знімальному майданчику, - унікально, - ділиться своїми враженнями Вілл Сміт. - Коли мені показали перші кадри того, як я можу виглядати у фільмі, я не повірив власним очам, адже це був справді я! Дивлячись на 23-річну копію себе самого, мені здалося, ніби хтось забрав у мене прожиті роки... «Двійник» - це справжній кінематографічний прорив, а задіяні під час зйомок технології безповоротно змінять підхід до знімального процесу у майбутньому!»


Захоплення актора можна зрозуміти, бо йому дійсно було цікаво подивитися, що з цього вийде. Та насправді це один з найгірших фільмів, в яких зіграв цей голлівудський суперстар. Сміт - геніальний комедійний та драматичний актор. Він примушує сміятися до кольок у животі: згадайте «Аладдіна», «Людей в чорному», «Поганих хлопців», «Метод Хітча», «Підводну братву»... Він вміє розчулити та проникнути у саме серце: перегляньте «Сім життів», «У гонитві за щастям», «Я - легенда», «Приховану красу», «Захисника». Та й у фантастиці Вілл Сміт як риба у воді: в його фільмографії є чимало фантастичних муві - «Я, робот», «Хенкок», «Після нашої ери»... Але зараз суперстар не проявив себе: його харизма кудись зникла, та й фірмовий сум в очах випарувався. Нам і справді показали неначе двійника чудового актора, бо ж інакше таку жахливу гру виправдати нічим.


Режисер фільму Енг Лі теж розчарував. Здавалося, він не може схибити, але це сталося... Постановник наполягав на зйомці з максимальною частотою кадрів - 120 на секунду у форматі 3D з розширенням 4К.


«У цей фільм я вклав усе, чому навчився за останні роки. Я надихався минулим досвідом зйомок таких фільмів як «Життя Пі», «Горбата гора», «Тигр, що підкрадається, дракон, що зачаївся». Саме завдяки цим стрічкам мені вдалося реалізувати «Двійника». А можливість знімати більше ста кадрів на секунду - ось де ти відчуваєш себе по-справжньому вільним», - розповідає Енг Лі.


Але насправді фільм виявився абсолютно стерильним. Та важливо інше: світ, у якому існують Джеймс Бонд та Ітан Хант, вже не потребує крутих хлопців. Бо ж неможливо повторити ті шалені трюки, які ми бачили в серії фільмів про агента 007, а також в «Місії нездійсненній». Ну от згадайте лише, як Том Круз гасав на мотоциклі Парижем минулого року у шостій «Місії» (до речі, актор сам виконує усі трюки) і порівняйте з тим, що ми бачили у «Двійнику»... З одного боку мистецтво, з іншого - пустощі.




Євгенія ПРОРИВАЙ


"Вечірні Вісті"


...

Джефф Бріджес - перший актор в історії кіно, який отримав у 2010 році омолоджену на 30 років цифрову версію свого обличчя у фільмі «Трон: Спадок». Омолоджували на екрані також Майкла Дугласа в «Людині-мурасі», Джонні Деппа в останній частині «Піратів Карибського моря», Курта Рассела в других «Вартових Галактики». Але «молоді» актори з'являлися лише в невеличких епізодах. Однак ще не було стрічки, в якій цифрова копія була б основним персонажем! І от на великі екрани вийшла картина під назвою «Двійник»,в якій ми зможемо побачити «подвоєного» Вілла Сміта - у 51 та 23 роки! За сюжетом високопрофесійний найманий вбивця, 51-річний Генрі Броґан (Вілл Сміт), завершивши останню свою місію, збирається йти у відставку. Але «контора» не збирається його просто так відпускати. Тож на нього відкривають полювання. І виявляється, Генрі хоче вбити його ж двійник, 23-річний Джуніор (Вілл Сміт). І тут нам почнуть розказувати про експерименти з клонування та ідею створення армії невмирущих модифікованих солдатів. Так-так, в сто тисяч перший раз. А ще буде багато стрілянини та бійок. Насправді ідея зняти стрічку про найманого вбивцю та його клона виникла ще у 1997 році. Тобто 22 роки тому! На режисерське крісло тоді претендували Тоні Скотт, Кертіс Генсон та Джо Карнаган. А одразу дві головні ролі могли зіграти Гаррісон Форд, Мел Гібсон, Клінт Іствуд та Шон Коннері. Та все якось не складалося. І от нарешті у 2016 році Skydance Media придбала у Walt Disney Pictures права на сценарій, який, між іншим, переписувався мільйон разів. І наступного року закипіла робота. Тоді ж контракт підписав режисер Енг Лі, а на головну роль затвердили Вілла Сміта. Насправді, знаючи цю історію, усе стає ясно. Наприклад, одразу розумієш, чому від фільму буквально тхне нафталіном. Бо ж дійсно історія про клонів у 1997 році була б вибуховою, враховуючи те, що за рік до того народилась вівця Доллі. А кого цим здивуєш у 2019-му? Ця тема зараз навіть дещо дратує. Напевне, вже пора законодавчо заборонити сценаристам писати нові історії про генну інженерію та біотероризм: ну скільки можна лякати клонами та вірусами? Що стосується цифрової копії обличчя. Так, звісно, це цікаво й модерново. Але все ж таки ти бачиш, що перед тобою не жива людина, а витвір комп'ютерного мистецтва. «Усе, що ми створили на знімальному майданчику, - унікально, - ділиться своїми враженнями Вілл Сміт. - Коли мені показали перші кадри того, як я можу виглядати у фільмі, я не повірив власним очам, адже це був справді я! Дивлячись на 23-річну копію себе самого, мені здалося, ніби хтось забрав у мене прожиті роки. «Двійник» - це справжній кінематографічний прорив, а задіяні під час зйомок технології безповоротно змінять підхід до знімального процесу у майбутньому!» Захоплення актора можна зрозуміти, бо йому дійсно було цікаво подивитися, що з цього вийде. Та насправді це один з найгірших фільмів, в яких зіграв цей голлівудський суперстар. Сміт - геніальний комедійний та драматичний актор. Він примушує сміятися до кольок у животі: згадайте «Аладдіна», «Людей в чорному», «Поганих хлопців», «Метод Хітча», «Підводну братву». Він вміє розчулити та проникнути у саме серце: перегляньте «Сім життів», «У гонитві за щастям», «Я - легенда», «Приховану красу», «Захисника». Та й у фантастиці Вілл Сміт як риба у воді: в його фільмографії є чимало фантастичних муві - «Я, робот», «Хенкок», «Після нашої ери». Але зараз суперстар не проявив себе: його харизма кудись зникла, та й фірмовий сум в очах випарувався. Нам і справді показали неначе двійника чудового актора, бо ж інакше таку жахливу гру виправдати нічим. Режисер фільму Енг Лі теж розчарував. Здавалося, він не може схибити, але це сталося. Постановник наполягав на зйомці з максимальною частотою кадрів - 120 на секунду у форматі 3D з розширенням 4К. «У цей фільм я вклав усе, чому навчився за останні роки. Я надихався минулим досвідом зйомок таких фільмів як «Життя Пі», «Горбата гора», «Тигр, що підкрадається, дракон, що зачаївся». Саме завдяки цим стрічкам мені вдалося реалізувати «Двійника». А можливість знімати більше ста кадрів на секунду - ось де ти відчуваєш себе по-справжньому вільним», - розповідає Енг Лі. Але насправді фільм виявився абсолютно стерильним. Та важливо інше: світ, у якому існують Джеймс Бонд та Ітан Хант, вже не потребує крутих хлопців. Бо ж неможливо повторити ті шалені трюки, які ми бачили в серії фільмів про агента 007, а також в «Місії нездійсненній». Ну от згадайте лише, як Том Круз гасав на мотоциклі Парижем минулого року у шостій «Місії» (до речі, актор сам виконує усі трюки) і порівняйте з тим, що ми бачили у «Двійнику». З одного боку мистецтво, з іншого - пустощі. Євгенія ПРОРИВАЙ "Вечірні Вісті" .

Следующая похожая новость...
Ctrl
Enter
Заметили ошЫбку
Выделите текст и нажмите Ctrl+Enter
Обсудить (0)

      
Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика